חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם פדיקור רפואי מתאים לכולם? 

  

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לכל הנושא של פדיקור רפואי. להבדיל מבעבר, אז פדיקור ומניקור היו נחשבות לפעולות פינוק שמיועדות אך ורק לנשים שמעוניינות לטפח את כפות הידיים ואת כפות הרגליים שלהן, היום התחום של פדיקור רפואי הוא כבר הרבה מעבר לפינוק, ובחלק מהמקרים הוא ממש עניין של חובה. יצאנו לבדוק האם פדיקור רפואי מתאים לכולם, וחזרנו עם כמה תובנות שיעשו לכם קצת סדר בדברים.

פדיקור רפואי הוא לא פדיקור קוסמטי

אם פדיקור קוסמטי כולל הסרת שכבות עור מיותרות סביב הציפורן, ומריחה של לקים ומחזקים על הציפורניים, הרי שפדיקור רפואי מכיל בתוכו הרבה יותר דברים ומקיף שטחים נרחבים הרבה יותר. כשמדברים על פדיקור רפואי מדברים על טיפול לכל דבר ועניין, שיכול להעניק יופי של פתרון למגוון בעיות רפואיות ברגליים. לצערנו, אנשים רבים מתמודדים עם בעיות בכפות הרגליים בעקבות גיל מתקדם, חוסר טיפוח והיגיינה, מחלות שונות ועוד, ופדיקור רפואי יכול להיות רלוונטי עבורם לצרכי מניעה וכן לצרכי התמודדות וטיפול.

למי מיועד פדיקור רפואי?

ניתן לראות שפדיקור רפואי הוא מצוין בתור טיפול בפטרת ציפורניים, טיפול בציפורן חודרנית, אנשים שהעור בכפות הרגליים שלהם מתקלף וחשוף לזיהומים ועוד. חשוב לציין שפדיקור רפואי ניתן היום במגוון קליניקות ומרפאות, וחשוב לבחור מביניהן בקפידה.

לעשות פדיקור רפואי במקום איכותי ומקצועי – הכירו את עורגני

קליניקת עורגני שנמצאת בעיר כפר סבא היא אחת הקליניקות המובילות ביותר בארץ, ומציעה בין היתר גם טיפולים של פדיקור רפואי. במקום תמצאו את אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחום, מחירים הוגנים, וזמינות גבוהה למען מתן טיפול מהיר ואמין מרגע הפניה. צרו קשר עם מרפאת עורגני עוד היום והתחילו בדרך אל טיפוח כפות הרגליים שלכם.