חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קיים תחליף הולם לתרגילי קיגל?

מתמודדים עם בריחת שתן? הומלץ לכם לבצע תרגילי קיגל מדי יום כדי לחזק את שרירי רצפת האגן? מוצאים את עצמכם שוכחים, מתעייפים או פשוט לא מאמינים בשיטה העצמאית הזו? אל דאגה – היום קיים תחליף הולם לתרגילי קיגל שמגיע אליכם בדמות ה-eChair של חברת MyDoctor. הנה כל הפרטים הרלוונטים שיגרמו לכם לסגור את סדרת הטיפולים שלכם עוד היום.

להתראות לתרגילי קיגל, שלום לכיסא האלקטרומגנטי

אז ה-eChair הוא למעשה כיסא אלקטרומגנטי שבא במטרה ברורה – לא רק להחליף את תרגילי הקיגל, אלא להפוך את התוצאות המתקבלות ממנו להרבה יותר יעילות מאשר אלו שמתקבלות בביצוע התרגילים.

במסגרת הטיפולים על הכסא יתבצעו כ-11,000 כיווצי קיגל, ששווים ערך לתרגילי קיגל עצמאיים שמתפרשים על פני חודשים רבים. סדרת הטיפולים של חברת MyDoctor, לדוגמה, מורכבת מששה מפגשים בני 28 דקות בלבד כל אחד מהם.

תוצאות יעילות יותר – איך זה מתבטא?

אז מעבר לכמות הכיווצים הגדולה שמתקבלת במהלך כל אחד מששת המפגשים, מדובר כאן על חיזוק שרירי רצפת האגן בצורה משמעותית ביותר, שמחזיקה מעמד לטווח הארוך מאוד. זאת לעומת תוצאות תרגילי קיגל שעלולות להתקבל אחרי חודשים רבים של מאמץ, ולהחזיק מעמד לטווח הקצר בלבד.

לסיכום, זה הזמן שלכם לפנות לחברת MyDoctor ולקחת חלק בסדרת המפגשים האישית שתותאם בדיוק עבורכם. במקום להמשיך ולהתמודד עם התרופפות שרירי רצפת האגן שלכם, ה-eChair כבר ידע מה לעשות במקום. בהצלחה!