חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הייבוב: העולם השתנה וצריך להכיר בכך – מודל העבודה ההיברידי על גווניו ויתרונותיו

המודל ההיברידי אשר נחת עלינו בשנתיים האחרונות הוא ללא כל ספק הפתרון המושלם עבור עולם התעסוקה כפי שאנו מכירים אותו כיום. אם בעבר היה חשש כלשהו להנחיל או אף לנסות להנחיל את המודל ההיברידי בעולם העבודה, הרי שכיום חשש זה איננו קיים עוד, תודות לתפוקות הנראות. אנו מצויים בעידן חדש, למרות שעברו סה"כ שנתיים מבואה של שנת 2020. עידן אשר מאפשר מעבר אל עולם חדש, אמיתי וטוב יותר לכולנו בכל הקשור לעולם התעסוקה. יתרונותיו של המודל ההיברידי מאפשר איזון נהדר בין חיים אישיים לבין עבודה, וזאת נוכל לראות במגוון חברות, בפרט בהייטק. כך למשל, חברת הייבוב, חברת סטרטאפ בינלאומית היישר מבריטניה, אשר מאפשרת מתן לגיטימציה משמעותי למודל ההיברידי, על שלל יתרונותיו, ואף הופכת כל חיסרון לכדי יתרון.

הסינרגיה המוצלחת בין המעסיקים לעובדים

כיום, נוכל לראות חברות רבות בשוק העבודה אשר עסוקות בשנה האחרונה בהטמעת מודל העבודה ההיברידי, המשלב עבודה מרחוק ועבודה מהמשרד. אט אט, מסתבר כי עומדים בפנינו אתגרים רבים שיש לתת עליהם תשובות על מנת לנצח את השיטה. ואולם, יצירת הסינרגיה המוצלחת בין רצונות המעסיקים לבין רצונות העובדים היא אולי האתגר הגדול ביותר העומד לפנינו. החברה אשר תצליח לנצח זאת, היא חברה אשר ידה תהא על העליונה בכל תחום וכמובן לעניין הצלחתה.

כך למשל, יעידו רוב החברות בשוק כי יותר מ-75% מהמנהלים הבכירים מצפים שקומץ משמעותי של עובדים יגיע למשרד לפחות שלוש פעמים בשבוע. מצד שני, קצת פחות מנתון 75% מהעובדים איננו מעוניין להגיע למשרד יותר מפעמיים בשבוע. ואילו, מצידם של המעסיקים, יעילות העובדים לא נפגעת מהעבודה מהבית, אבל כן חלה פגיעה במידת החיבור של העובדים לארגון. וכמובן, העובדים מצידם, מעוניינים לעבוד בארגון שמאפשר את יתרון הגמישות הגדול. השילוב של כל רצונות אלו מצריך יצירת הנוסחה המנצחת לשילוב הטוב והמטיב, שילוב שלא כל חברה פיצחה את פתרונו. מבחינה זו, הייבוב לחלוטין יכולה להעניק משנתה לאחרים.

מידע נוסף על רוני זהבי מייסד החברה