חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל האפשרויות שכדאי לשלב עם שמלת כלה סטרפלס

שמלת כלה סטרפלס היא אחת מהשמלות האהובות ביותר על הכלות המתחתנות, הן בעונת הקיץ והן בעונת החורף. מדובר כאן על שמלה מלאה בסטייל, בקלאס וביופי מהפנט, ולכן כלות רבות נמשכות אליה ובוחרות בדגם שעוזר להן להראות את היופי של כל איזור בית החזה, הגב והכתפיים שלהן. בעונת החורף וגם בזמן החופה שמלת כלה סטרפלס צריכה להביא איתה תוספות כדי לכסות את האיזור החשוף, אז הנה כמה אפשרויות שיוכלו לסייע לך בעניין.

שמלת כלה סטרפלס יחד עם שרוולון נשלף

אין ספק ששמלת כלה סטרפלס יוצאת מהממת גם בתמונות וגם בחיים האמיתיים, אולם מעמד החופה, במידה ומתקיימת חתונה עם אופי מסורתי או דתי, יחייב הסתרה של החלקים החשופים. נוסף לכך, עונת החורף שמביאה איתה קור ורוחות לא תאפשר לבישה של שמלת כלה סטרפלס מבלי להתכסות ולהתחמם באיזורים החיצוניים לאולם, ולכן חשוב לשלב בה גם שרוולון נשלף.

השרוולון יכול להיות כחלק מהשמלה ולהתחבר אליה באופן ישיר על ידי כפתורים, תיק תק או רוכסנים, והוא יכול להיות גם חיצוני לה ולהילבש בנפרד אליה. מה שבטוח הוא שמדובר כאן על פתרון נהדר לעניין.

שמלת כלה סטרפלס עם ג'קט נלווה

כלות שרוצות לשלב גם סטייל עדכני בשמלת כלה סטרפלס יכולות בהחלט להצטייד בג'קט אופנתי שילווה את השמלה, ויעזור להסתיר את החלקים החשופים כשיש בכך צורך. הג'קט יכול להיות ממשי, מכותנה או אפילו מקטיפה – כל מה שיתחבר באופן ישיר עם הסטייל של השמלה.

הכירי את סטודיו קלייר לשמלות כלה

סטודיו קלייר שנמצא בכפר סבא מציע מגוון אדיר של שמלת כלה סטרפלס לבחירה, ומציע גם תוספות שניתן לשלב איתה בקלות ובמינימום מאמץ. בקרי בסטודיו עוד היום ותיווכחי בעצמך!