חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל הסיבות לבחור בגישור עסקי על פני תהליכים אחרים ליישוב סכסוכים

יצאתם לדרך עם שותף ואתם מתמודדים עם קושי שנראה בלתי אפשרי למעבר בהצלחה? מתמודדים עם סכסוך שאתם לא מסוגלים לנהל אותו בכוחות עצמכם ולהגיע לתוצאות חיוביות? אל דאגה, זה ממש לא הזמן להרים ידיים ולפרק את החבילה. להיפך, ברגע הזה חשוב לחשוב על פתרונות שיכולים להיות רלוונטים עבורכם, ולהפוך את השותפות שלכם למאפשרת, מכילה, מתחשבת וששומרת על הגבולות של כל אחד מכם. על ידי תהליך גישור עסקי אתם יכולים להגיע לתוצאות מצוינות, אז בואו נבדוק איך הוא יכול לעזור לכם ומדוע הוא עדין ונוח יותר מאשר תהליכים אחרים ליישוב סכסוכים.

גישור עסקי – לקבל החלטה עם גורם שלישי

כששותפים מנסים להגיע להחלטה משותפת, קוראים לזה משא ומתן – הם מתכנסים סביב השולחן ומנסים להעלות אפשרויות שונות לפתרון הסכסוך או המחלוקת שעלו ביניהם. לעומת זאת, כשהם לא מצליחים לנהל את העניין בעצמם, גורם שלישי יכול להתערב ולסייע להם. הגורם הזה יכול להגיע בדמות הבורר או השופט, שיחליט עבורם מה הם צריכים לעשות כדי לפתור את המחלוקת, או בדמות מגשר.

דמות המגשר נלווית לתהליך הדיון בין שני הצדדים, אך היא שומרת על ניטרליות לאורך כל התהליך. למעשה, מדובר על תהליך שבו המגשר ישקף לשני הצדדים את ההשלכות של כל החלטה שהם יקבלו, מבלי להכווין אותם להחלטה ספציפית. השותפים עצמם הם אלו שיצטרכו לקבל את ההחלטה.

מדוע גישור עסקי הוא טוב יותר?

גישור עסקי מאפשר לכם לקיים דיון מכבד וראוי, מבלי להשליך את האחריות על קבלת ההחלטה על גורם זר שאינו מכיר את העסק שלכם ואת דרכי הפעילות שלכם. גשו לגישור עסקי וצאו לדרך חדשה עם החלטות שיעשו לכם אך ורק טוב.