חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע תרומה לפורים היא חשובה כל כך?

חג הפורים הולך ומתקרב, ואיתו יותר ויותר משפחות מצטרפות אל מעגל העוני. לצערנו, במדינת ישראל קיימות לא מעט משפחות שמתמודדות עם העוני והרעב מדי יום, ולקראת החגים התחושה הזו מתעצמת אפילו יותר, והפערים הולכים והופכים לקיצוניים יותר ויותר. מהסיבה הזו בדיוק, תרומה לפורים היא אחד הדברים הכי חשובים שאתם יכולים לעשות השנה ובכלל.

תרומה לפורים – כי לכולם מגיע לחייך

המשפחות הנזקקות הן משפחות שמספר הפעמים שבהן הן מחייכות לאורך השנה הוא מועט במיוחד. הפער הזה מתעצם אפילו יותר לקראת החגים, שבהם מדינת ישראל יוצאת לחגוג ברחובות, אך אותן משפחות נאלצות שלא לחגוג את החגים הללו משום שאין להן יכולת ומשאבים לעשות זאת.

תרומה לפורים היא זו שיכולה לעשות את ההבדל עבור אותן המשפחות, ולהעניק להן רגע אחד של שלווה ושמחה.

איך תרומה לפורים יכולה לשנות את חייהן של המשפחות?

תרומה לפורים היא שם גג שתחתיו נאספות מגוון רחב מאוד של אפשרויות תרומה. תרומה לפורים יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים כמו תרומת כסף, תרומת אוכל, תרומת בגדים, תרומת ציוד רפואי ועוד, ולכן היא יכולה לשנות את חייהן גם אם לכמה ימים ספורים.

אם גם אתם רוצים לבצע תרומה לפורים, תוכלו לעשות זאת באמצעות עמותות וארגונים מסודרים, הן באמצעות אתר האינטרנט שלהם והן באמצעות הגעה למבנה שממנו הם עובדים ולסייע בכל הדרוש.

מאיר פנים לתרומה לפורים

מאיר פנים הוא אחד המקומות הגדולים והבולטים ביותר בארץ אשר פועל רמות למען שינוי חייהן של משפחות נזקקות. עם תרומה לפורים שתיתרם דרך מאיר פנים גם אתם יכולים לדאוג לעוד ועוד משפחות לארוחה חמה על השולחן, לתחפושות יפהפיות לכבוד החג, ולמשלוחי מנות שירוממו את רוחן.