חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם טאבלטים מוקשחים?

טאבלטים מוקשחים מיועדים לשימוש בסביבות קשות, עמידים בפני נפילות וזעזועים. הם גם מתוכננים להיות עמידים במים, עמידים בפני אבק, ויש להם רמה גבוהה של הגנה מפני פגעי מזג האוויר. טאבלטים מוקשחים יכולים לעמוד בטמפרטורות נמוכות כמו – מינוס 20°C  ועד 60°C. הם מושלמים לתעשיות כמו בנייה, צבא, אכיפת חוק, בטיחות הציבור, חיפוש והפקה של נפט וגז, חיפוש והפקה של כרייה וכו'.

חשוב לציין טאבלטים מוקשחים אלו אינם מיועדים רק לאנשים שעובדים בתנאים קיצוניים אלא גם לאלו שרוצים להשתמש בטאבלט שלהם בתנאים קשים כמו ילדים בבית הספר או חובבי חוצות כמו מטיילים או תרמילאים.

הטאבלטים המוקשחים נועדו להיות קשים. טאבלטים מוקשחים שונים מטאבלטים רגילים. הם בנויים עם שריון מגן ויש להם מסך שיכול לעמוד בפני כל פגיעות. מכשירים אלה מיועדים לשימוש גס ויכולים לעמוד בסביבות קשות. הם בנויים למטרת טיפול בתנאים קשים ויכולים לעמוד בפני הרבה יותר התעללות. הם בנויים עם תכונות מחוספסות כמו ציפוי גומי, איטום ואטימות זעזועים.

טאבלטים מוקשחים מגיעים עם מגוון רחב של תכונות, כגון GPS או ברומטר, בהתאם לדרישות המשתמש. הם גם מגיעים עם מצלמה איכותית, שהיא תכונה חשובה בימינו.

הסוגים השונים של טאבלטים מוקשחים בשוק

ישנם שלושה סוגים עיקריים של טאבלטים מוקשחים בשוק: לוח קשיח צבאי, טאבלט קשיח מסחרי וטאבלט קשיח תעשייתי. 

הטאבלט הצבאי המחוספס מיועד לשימוש בתנאים קיצוניים בהם קיים סיכון גבוה לנזק או לאובדן ציוד. טאבלטים מסחריים מוקשחים מיועדים לשימוש במסגרות קמעונאיות שבהן קיים סיכון גבוה לנזק או לאובדן ציוד עקב נפילות, שפיכות או תאונות אחרות. טאבלטים מוקשחים תעשייתיים מיועדים לשימוש בסביבות קשות כמו מפעלים ואתרי בנייה בהם קיים סיכון גבוה לנזק או לאובדן ציוד עקב נפילות, או תאונות אחרות.