חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכל בתי הספר להטסת רחפנים למה לבחור דווקא בפריפלייט?

חושבים לעשות את הצעד הבא שלכם בתחום הרחפנים, ולהפוך ממטיסים חובבים למטיסים מקצועיים? ובכן, אם כן, עכשיו אתם צריכים להעלות הילוך בכל הנוגע לידע והניסיון שלכם בתחום הטסת הרחפנים, ולקחת חלק פעיל בקורס הטסת רחפנים. הקורס בא במטרה להעניק לכם כלים תיאורטיים ומעשיים בדרך לקבלת רישיון לרחפן, ובית הספר פריפלייט הוא המקום הטוב ביותר שבו תוכלו לעשות זאת. אז למה לבחור דווקא בבית הספר פריפלייט? הנה התשובות.

הטסת רחפנים עם פריפלייט – לא להתפשר על האיכות

בית הספר פריפלייט הוא המקצועי ביותר מבין בתי הספר למקצועות ההטסה הקיימים במדינת ישראל. לאורך השנים אסף בית הספר פריפלייט לשורותיו את מיטב מדריכי הטסת רחפנים, רובם ככולם יוצאי יחידות חיל האוויר השונות של צבא ההגנה לישראל.

באופן הזה, אתם מקבלים כאן קורסים איכותיים מהשורה הראשונה בתחום, בלי התפשרות על שום דבר – החל מהשיעור העיוני הכללי והראשוני ביותר, ועד צבירת שעות ההטסה לצד מדריכים מקצועיים ומנוסים.

הגישה היא לב לבה של העשייה בפריפלייט

כל בית ספר מביא איתו גישה אחרת לקורס, ללימוד ולליווי של התלמידים המגיעים לקורס הטסת רחפנים. אחד הדברים שהכי מאפיינים את בית הספר פריפלייט הוא הגישה הנהדרת שלו לתלמידים, ובמסגרתה הם נהנים מסבלנות אין קץ מטעם המדריכים, מאופציה לשאילת שאלות ומחקר סביב נושא הרחפנים, וכן ליווי נעים, אדיב ושופע בידע לימודי בזמן צבירת שעות ההטסה. הגישה הטובה של פריפלייט היא אחד מהדברים שהופכים אותו למוצלח כל כך.

איך יוצרים קשר עם פריפלייט?

בית הספר פריפלייט פתוח גם לפניות שלכם, וזה הזמן להיכנס לאתר האינטרנט שלו, להשאיר את הפרטים האישיים שלכם ולחכות לשיחת טלפון חוזרת מנציגים שיענו לכם על כל השאלות.