חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניתוח חזה- מגשימות חלום

חזה הגדול הציק לך כל החיים וכעת את סובלת מכאבי גב ועקמת? את מרוצה מחייך אך מסתכלת על החזה הנפול ומוצאת את עצמך מגניבה מבטי אשמה אל ילדייך? החלמת מהמחלה וכעת אתם מעוניינת להחזיר לעצמם את הדימוי הנשי והסקסי? כיום, יש פתרון, ניתוח חזה.

ניתוח חזה הוא הניתוח בעל הדרישה הגבוהה ביותר בכל רחבי העולם. תחום הרפואה משתכלל מדי שנה שחולפת וענף הניתוחים הפלסטיים אשר עלה לכותרות בשל בעיות וסיבוכים בעבר, עולה כיום לכותרות בעקבות סוגי הטכניקות הניתוחיות השונות אשר מולידות תוצאות נפלאות.

דבר זה בא לידי ביטוי אצל נשים אשר מרוצות מהתוצאה עד כי הן מתנדבות כי המנתח אשר ביצע את הניתוח יצלם את מצב החזה שלכם לפני הניתוח ולאחריו על מנת שנשים אחרות גם כן יבצעו את אותו צעד אשר עתיד לשנות את חייהן ולהעניק להם את דימוי הנשי בו חשקו משך שנים רבות.

תשובות לשאלות בתחום ניתוח חזה

מהם הסיכונים הקיימים בניתוח הגדלת חזה?

ניתוח חזה מלווה במספר סיכונים שחשוב לקחת אותם בחשבון טרם קבלת ההחלטה, אף על פי שכיום תחום ניתוחי החזה מפותח מאוד. ראשית, כתוצאה מהניתוח ישנו סיכוי להופעת דימומים, נפיחות ושטפי דם. סיכון נוסף הוא צניחת..

כאשר עושים ניתוח להגדלת חזה, האם הצלקות מהניתוח עוברות והאם השתלים יחזיקו מעמד לכל החיים?

התפרים מהניתוח אמנם נמסים לתוך העור, אך הצלקות ישאירו תמיד סימן, אך הוא אינו מאוד בולט מכיוון שלרוב הוא קטן ולא מאוד בולט. מבחינת השתלים עצמם, לא ניתן לקבוע באופן מדויק כמה זמן יחזיקו השתלים…

כמה זמן נמשך ניתוח הרמת החזה עצמו ואילו הכנות מוקדמות עלי לעשות טרם הניתוח?

ניתוח חזה שמטרתו הרמת החזה לרוב אורך כשעתיים. כמובן שיש מקרים בהם הוא נמשך פחות או יותר, בהתאם למורכבות. מבחינת הכנות מוקדמות, כמובן שתצטרכי לפגוש רופא שיאשר את ביצוע הניתוח, אך מעבר לכך תצטרכי לעשות.