חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כיסאות-גלגלים

ריכוז האוכלוסיות שיכולות להסתייע בכיסאות גלגלים

כסאות גלגלים הם אחד מהסוגים הבולטים והשימושיים ביותר של ציוד שיקומי וסיעודי בעולם. אותם כיסאות גלגלים עברו כמה גלגולים של שכלול והתאמה לעולם החדש, והיום ניתן למצוא המון דגמים שלהם – החל מהפשוטים ביותר ועד המשוכללים והטכנולוגיים ביותר מביניהם. היום נדבר על האוכלוסיות השונות שיכולות להסתייע בקלות בכיסאות גלגלים, ושחייהן השתנו מן הקצה אל הקצה בעקבות השימוש בהם.

כסאות גלגלים לאנשים מבוגרים

אנשים מבוגרים שלא מסוגלים עוד ללכת, הם אנשים שבהחלט ישמחו לדעת שקיים עבורם פתרון בהגעה ממקום למקום. בעזרת כיסאות גלגלים אותם מבוגרים יכולים לשבת בצורה נוחה, להניח את הידיים שלהם על הידיות התומכות, להציב את כפות הרגליים שלהם על ידיות הרגליים היציבות ולהגיע בקלות מהבית שלהם לבית הקפה, לקניון או לחוגי הברידג' השונים.

כסאות גלגלים לאנשים צעירים שמתמודדים עם מחלה או עם נכות

לא מעט אנשים צעירים מוצאים את עצמם מתמודדים עם נכות זמנית מסויימת שנגרמת בעקבות תאונת דרכים, למשל, או מתמודדים עם מחלה שמונעת מהם לעמוד או ללכת. בעזרת כיסאות גלגלים אותם אנשים צעירים יכולים להמשיך ולהתנייד בקלות, ולא צריכים להפסיק את שגרת החיים שלהם בשום צורה.

כסאות גלגלים מתקדמים – ללא תלות באף אחד אחר

כסאות גלגלים פשוטים כמו אלו שדיברנו עליהם עד עכשיו מצריכים עדיין עזרה מאדם אחר שיסיע את הכיסא, אולם כסאות גלגלים משוכללים כוללים גם את יכולת הניווט וההסעה העצמאיות של האדם שיושב על הכיסא. לכיסאות אלו מחובר מנגנון חשמלי הכולל כידון לפניות בזמן הנסיעה, גלגלים חזקים שמתמודדים עם סוגים שונים של משטחים, ובקיצור – כל מה שנשאר זה פשוט לשבת על הכיסא ולהתחיל להתגלגל ממקום למקום.

פנו לחברת פולקו המתמחה בשיווק ציוד סיעודי ותוכלו להנות מכסאות גלגלים ברמה הגבוהה ביותר.