חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה להשתמש במנשא לתינוק והיכן להשיג אחד?

מהי הדרך הטובה ביותר לשאת תינוק שזה עתה נולד? מאמר זה יבחן את הסיבות המובילות לשאת את תינוקכם במנשא ולמה זה חשוב. מנשא הוא דרך מצוינת לשאת את התינוק שלכם ממקום למקום. אתם יכולים להשתמש בו כדי לשאת את התינוק שזה עתה נולד כשאתם בבית, או כשאתם יוצאים לטייל.  

 הסיבות המובילות לשאת את התינוק שלכם במנשא

ישנם יתרונות רבים לשימוש במנשא תינוק. חלק מהם הם:

– נוחות גם לכם וגם לתינוק שלכם בעת ביצוע סידורים וביצוע מטלות ברחבי הבית

– מספק תמיכה לגב, לירכיים ולצוואר של התינוק שלכם

– מאפשר לכם להיות ללא ידיים ונותן הפוגה מההרמות הבלתי פוסקות

– זו דרך מצוינת ליצור קשר עם הילד שלכם ולשמור אותם קרוב אליכם

איפה ניתן להשיג מנשא לתינוק?

ייתכן שחלק מההורים מחפשים מנשא שהם יכולים להשתמש בו בזמן שהם יוצאים עם ילדם בביצוע סידורים או יוצאים לטיולים ארוכים בפארק. הורים אחרים עשויים לחפש משהו שהם יכולים להשתמש בו בזמן שהם בבית, כמו כשהם מבשלים ארוחת ערב או עושים מטלות בבית. סוג המנשא שתבחרו יהיה תלוי למה אתה צריך אותו ובהעדפותיכם האישיות. 

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזה סוג של מנשא לרכוש הוא איך אתם רוצים לשאת את התינוק שלכם. האם אתם רוצים לשאת את התינוק שלכם מלפנים או מאחור? האם אתה צריך משהו שמאפשר נשיאה קדמית וגם מאחור? רוצים מנשא שיאפשר נשיאה ללא ידיים? מה לגבי משהו שיכול לשמש כחיבור לעגלה או כמתאם למושב נסיעה? 

כל אלו שאלות חשובות שיש לענות עליהן לפני קבלת החלטה. באתר של בייביסתיו תוכלו למצוא מגוון מוצרים לתינוקות ותוכלו לבחור מנשא לתינוק מתאים עבורכם. לחצו על הקישור לעוד פרטים!